Nový seriál: Biologická zima a ledviny » Jíme Jinak

Nový seriál: Biologická zima a ledviny

Autor , Rubrika Nepřehlédněte, Právě se děje, 10.11.2016

Štítky:, , , , ,

Biologická zima je tu. Je proto chytré upravit jídelníček, pitný režim, používání soli a tuků, změnit způsob vaření a životní styl, abychom si zimu a blížící se svátky užili ve zdraví a pohodě. Všechny zásadní souvislosti a praktické rady jak v zimě správně vařit a jak posílit ledviny a močový měchýř, jejichž nejcitlivější období  právě přichází, jsme pro vás připravily v novém zimním seriálu. Právě nyní máte možnost si tyto cenné materiály zdarma stáhnout.

jak-na-zimu-promoJe přirozené změnit stravu a životní styl v zimě

Mnozí z vás během posledních týdnů již přirozeně změnili způsob vaření i výběr potravin. Při úpravě životosprávy se totiž automaticky vyladí naše intuice, staneme se vnímavější vůči dějům v přírodě a začneme více cítit, co je pro nás vhodné v různých ročních obdobích. Ani tomu nemusíme rozumět a dělat to vědomě. Prostě začneme mít víc chuť na některá jídla, koření či úpravy pokrmů, které nás až doposud vůbec nezajímaly. A tak je to samozřejmě i se vším ostatním, ne jen s jídlem.

Snadno, chytře, zdarma

Je skutečně velmi prozíravé přizpůsobit se roční době, počasí a tomu, co se děje v přírodě. Ať chceme nebo nechceme, tyto děje přímo ovlivňují i pochody v našem těle i tím to, jak se cítíme, jakou máme náladu a zda jsme zdraví.

Není to žádná věda, stačí pochopit základní principy a podle toho chytře upravit výběr potravin a vaření.

Vše podstatné se dočtete v novém zimním seriálu, který jsme na toto období pro vás právě připravily ke stažení zcela zdarma.

Seriál obsahuje tři díly

  1. Klíčové souvislosti pro biologickou zimu a ideální zimní režim.
  2. Jaké konkrétní potraviny patří do zimního jídelníčku, jaké je lepší vynechat a jak potraviny upravit. Včetně 8 zimních receptů k vyzkoušení.
  3. Jak ledviny zásadním způsobem ovlivňují náš život, jak fungují a jak je posílit.

Zima ovlivní, jak nám bude na jaře

Na vás už bude, jak s informacemi naložíte a zda je využijete ve svůj prospěch.

Odměnou nám za zimní péči o naše tělo i duši bude to, že pak vstoupíme do jara sebevědomí, plní odvahy, síly a energie. To vše totiž zásadně ovlivňují právě ledviny, které jsou nyní na vrcholu a kterým můžeme velmi pomoci nebo je naopak nevhodným přístupem zbytečně oslabit.

 

 

  • materiály

    Online kurz: Jak na zdravé dezerty

    Pojďte si společně pochutnat - zdravě!

    • Naučíme vás 10 nejoblíbenějších dezertů
    • Vše bez nadbytečných cukrů a živočišných produktů
    • Přehledně a prakticky formou videolekcí
    Překvapíte i náročné mlsaly. Podívejte se sami.

    Prohlédnout
  • 20 komentářů. Jak to vidíte Vy? Napište.

    Som nadsenym a osudu velmi vdacnym novacikom na Vasej stranke za to, ze ste, ze ste prave take, ake ste, ze robite tu prave to, co robite a ze ma sem medzi Vas zavial. Absolvovala som 9 tyzdnovy kurz „Vianoce inak“, ale ako matka 2 malych deti, som nestihala vsetko, v podstate „len“ som varila jedla na vyskusanie podla vzdy aktualneho jedalnicka. Zial, tieto som si nestiahla do pocitaca a tak teraz po ukonceni kurzu uz k nim nemam pristup. Kedze varit podla Vas chcem nadalej, pretoze su to nielen zdrave a vyvazene, ale aj velmi chutne a oku lahodiace jedla, po ktorych v zaludku nic netazi, uvitala by som, ak by ste dali na net podrobny, Vami ako veci znalymi osobami vopred pripraveny jedalnicek na zimne obdobie (podobne ako to mame na ostatne rocne obdobia), alebo aby ste ma navigovali, kde takyto jedalnicek najdem, ak niekde na stranke uz je. V tomto stadiu mojho sledovania Vasej stranky este si netrufam „len“ vyberat z Vasich receptov, ako barlicku potrebujem takyto jedalny listok. Dakujem za pochopenie. S pozdravom a prianim PF 2017, Gi

    Gizelama, moc děkujeme za Vaši pochvalu a účast v kurzu. Jako maminka dvou dětí vás můžu uklidnit, že nejde stíhat všechno, když se člověk učí vařit zdravě 🙂 Hlavní je, že jste začala a že to jde k lepšímu. Jídelníček máme v plánu, časem ho dodáme, ale jinak si ze zimního vaření nedělejte žádnou vědu. Projděte si v seriálu o zimním vaření doporučené potraviny a způsoby úpravy a nemůžete udělat žádnou zásadní chybu. Vlastně ani neuděláte chybu, když prostě budete střídat obiloviny, luštěniny a zeleninu a hlavně, když prostě budete vařit a dávat dětem čerstvé teplé jídlo. To pro začátek úplně stačí. Vždycky to bude lepší než běžná česká strava 🙂 Využít také můžete štítek „zima“, který si občas vzpomeneme k receptům dát.

    Evi, dakujem za odpoved. Znova si prejdem tzv. zimne potraviny i sposob ich upravy a najdem na ne vhodne recepty. Takto by som mohla vydrzat bud do Vasej dodavky akebo do zaciatku jari :-). Momentalne mi je strasne zle, pretoze prakticky od Silvestra, ktory sme travili na chate, po nepredpokladane rychlom skonzumovani privezeneho jedla uvereneho jinak na cele 4 dni, len s kratkym prerusenim v snure az dodnes, som sa nekontrolovane prezierala (aj PMS, ale aj rodinne oslavy a ine) hlavne konvencne pripravenymi sladkostami z cukru, muky, po prichode domov na 50 % som varila a jedla s Vami jinak…. Teraz znasam nasledky v podobe krcov a „betonu“ v crevach (naviac v kombinacii s menstruacnymi krcami), tak mam pocit, ze post na bancha caji a neskor aj ryzi, ktory zacnem rano, budem drzat mozno az do zaciatku jari 😃. Neziada sa mi ziadne jedlo, len dokladne vycistit organizmus od vsetkych za kratky cas vo velkom mnozstve vstrebanych jedov… Gi

    …a som za tento pocit vdacna, pretoze teraz uz viem, ze ako zavislak na sladkom presne toto peklo som potrebovala zazit, aby konecne som definitivne uverila, ze cukrom vydlazdena cesta je sice sladka, ale skutocne vedie k utrpeniu, mozno o to vacsiemu, ze za 9 tyzdnov kurzu moje telo sa precistilo. Vdaka Vam za osvetu! Gi

    Ta věta o cukru je víc než výstižná, můžu podepsat vlastní krví 🙂

    Tak ten beton v břiše si umím představit 🙂 Po takovém maratonu je půst nejlepším lékem. Je to ale super poznání, jak píšete. Jen když si to člověk může zkusit porovnat, ocení, jak lehká jídla my vlastně máme 🙂 Tak přeji úspěšnou čistku střev a těším se na dobré zprávy snad dříve než na jaře! 🙂

    Facebook Profile wp-user-avatar wp-user-avatar-64 alignnone photo

    sledvinama mám ne přímo problémy, ale často vím, že je mám, např. když málo piju, dříve jsem je cítila často, teď, když jím jinak od minulé zimy je to lepší a těším se na další info jak ledviny ještě více posilovat, co jim dělá dobře…díky 🙂

    Nejdůležitější je teplo 🙂

    janapelka

    Děkuji za materiály, opět pro mě aktuální téma, mám oslabené ledviny snad odjakživa.Nejvíc mě štvou ty duševní projevy-strach a neodvaha.

    Jani, nejste v tom sama, je nás většina, zdá se mi 🙂 Když už nás to štve a když už víme, jak na to, je mnohem větší šance, že se to změní. Teď právě začíná vrcholné období ledvin a celého tohoto energetického okruhu, tak se jim věnujme a odměnou nám bude právě ta odvaha a SEBEvědomí (píšu schválně velkými, není to překlep, chtěla jsem vyzdvihnout to, jak si většinou nejsme sami sebe vědomé a žijeme na vlně strachu od akce k akci a ne vědomě).

    Hetto Martin

    Nevím, možná je to hloupost. Ale k mé odvaze, viz email, možná přispěly i prohřáté ledviny tím ledvinovým pásem. Co myslíte? 🙂

    100% ledviny a nohy v teple jsou základ 🙂

    Já také moc děkuji, že se holky o nás tak pěkně staráte. 🙂 Také děkuji za právě probíhající Vánoční kurz, nejsem sice důsledná, ale možná i právě proto mě to děsně baví a moc se vždycky těším, co zajímavého bude v příštím týdnu ke čtení i vaření.

    Děkujeme za uznání, Veroniko 🙂 Potřebujeme národ lidí se silnými ledvinami a ne sbírku chcípáčků co se všeho bojí, tak máme velkou motivaci šířit tyhle informace dál 🙂

    Děkuji.

    Rádo se stalo, Naďo, dejte vědět, jak se vám to líbí.

    Evo, líbí se mi všechno co děláte, už jsem říkala, že bych chtěla s vámi bydlet:)):))

    My bychom tu šikovnou mladě myslící a zdravě se stravující babičku mooc potřebovali :-)))

    No jo, když mě potřebuje moje vnučka a já potřebuji ji.

    Vaše vnučka se má 🙂

    Zobrazit všech 20 komentářů

    Jíme Jinak