online kurz Vánoce jinak » Jíme Jinak

online kurz Vánoce jinak

Síň slávy účastníků kurzu Vánoce Jinak

Síň slávy účastníků kurzu Vánoce Jinak

Helena, Právě se děje

Upřímně gratulujeme vám všem, kteří s námi prošli desetitýdenním adventním půstem. Ať jste se zřekli jen masa nebo šli s námi krok za krokem a postupně vynechali kromě masa také mléko, mléčné výrobky, vejce, mouku, pečivo a cukr, máte právo vstoupit do síně slávy a o svůj úspěch se podělit! Některé vaše zážitky jsou opět pro běžné čtenáře neuvěřitelné. Kéž bychom dokázaly spočítat, kolik jsme dohromady vyházeli nepořádku, shodily kil, kolik se vyléčilo neduhů a kolik veselejších lidí se ráno budí samo od sebe. Stačilo trochu upravit jídelníček nebo uklidit :-) Opět se ukázalo, že to není jen o jídleČtěte více

Online deníček

Online deníček

Info,

Vpravo dole na stránce najdete online deníček. Je to jednoduchá zapisovací aplikace, kterou můžete při každé návštěvě těchto stránek doplnit o aktuální stav. Rozhodně doporučujeme napsat si alespoň jednou týdně: jak se cítíte fyzicky, co se změnilo, klidně i kolik vážíte a jak se cítíte psychicky. Můžete pak porovnat stav na začátku a na konci. Pokud si sem budete chodit denně pro inspiraci a podporu, můžete si denně zapsat, jak se...Čtěte více

Napište Ježíškovi

Napište Ježíškovi

Info,

Napište Ježíškovi, co byste rádi viděli pod stromečkem. Předáme mu zprávu a vy se můžete těšit na dárek.Čtěte více

Pro bezlepkáře

Pro bezlepkáře

Roman,

Na začátku je důležité si říct, že je velký rozdíl mezi intolerancí na lepek a celiakií. Celiakie  Pokud máte celiakii, víte, že lepek nemůžete v žádné formě. Tabu je pro vás pšenice, ječmen, oves a žito a vše co tyto obiloviny obsahuje. Místo těchto obilovin používejte všechny druhy rýže, jáhly, kukuřici, polentu, amaranth, quinou, pohanku, teff a perličkový ječmen. Co se týče potravin, které běžně používáme při zdravém vaření, je...Čtěte více

Jak si poskládat jídelníček

Jak si poskládat jídelníček

Eva a Helena,

Začátečníci Pokud se zdravějším stravováním teprve začínáte, můžete být možná trochu zmateni, co vlastně máte v době adventního půstu jíst. V úvodním videu jsme vám řekly o energiích potravin a o tom, jak na nás pokrmy  působí v našem organismu. Během půstu se chceme začít co nejvíce vyhýbat těm extrémním, které našemu tělu nedělají dobře. Extrémně uvolňující (jin) jsou veškeré cukry a sladkosti, tropické ovoce, alkohol, ale i mléko, jogurty. Extrémně...Čtěte více

Půst podle fází měsíce

Půst podle fází měsíce

Eva a Helena,

  Kdo si chce adventní půst ještě zpřísnit, nebo si chce „odpykat“ nějaký ten stravovací přešlap, může s námi zkusit držet kromě půstu bez masa, vajec, mléka, cukru, bílé mouky a pečiva ještě půst podle fází měsíce. Začátečníkům, kteří si neumí představit týden bez masa nebo chleba, doporučujeme dále nečíst 🙂 Jak to funguje Při úplňku a novoluní držíme přísnější půst, protože energie je v těchto dnech nejvyšší a účinek je nejsilnější....Čtěte více

Poslední komentáře

Poslední komentáře

Eva,

Čtěte více

Webinář 20.1. 2015 ve 20:30

Webinář 20.1. 2015 ve 20:30

Eva, Klub Jíme jinak

Účastníci kurzu Vánoce jinak a členové Klubu nám mohou pokládat otázky na online webináři. Svoje první dotazy však můžete začít  psát pod tento článek. V úterý zodpovíme nejprve ty nejčastější, a pak všechny, kolik jich jen stihneme. Budeme na sebe mít hodinu a půl. Těšíme se na setkání!Čtěte více

Síň slávy účastníků kurzu Vánoce Jinak

Síň slávy účastníků kurzu Vánoce Jinak

Eva, Právě se děje

Upřímně gratulujeme všem, kteří s námi prošli desetitýdenním adventním půstem. Ať jste se zřekli jen masa nebo šli s námi krok za krokem a postupně vynechali kromě masa také mléko, mléčné výrobky, vejce, mouku, pečivo a cukr, máte právo vstoupit do síně slávy a o svůj úspěch se podělit! Některé vaše zážitky jsou opět pro běžné čtenáře neuvěřitelné. Kéž bychom dokázaly spočítat, kolik jsme dohromady shodily kil, kolik se vyléčilo neduhů a kolik veselejších lidí se ráno budí samo od sebe. Stačilo trochu upravit jídelníček nebo uklidit :-) Opět se ukázalo, že to není jen o jídleV síni slávy se můžete pochválit a pochlubit, je to prostor pro vás. Právě ji otevíráme.Čtěte více

Jak málo stačí, aby se něco hnulo

Jak málo stačí, aby se něco hnulo

Eva, Právě se děje

Když se změní jídelníček, dějí se někdy skoro zázraky.Tělu se neuvěřitelně uleví, když omezíme některé nevhodné potraviny a hned začne s opravou. Sami si přečtěte, jak málo stačí k tomu, aby přestala pálit žáha, zmizely otravné náhlé průjmy, ubylo 5 kg tuku a přibyla svalová hmota. Lehká úprava jídelníčku a léky na na hypofunkci štítné žlázy jsou sníženy na polovinu! Čtěte více

Jíme Jinak