Všeobecné, platební a storno podmínky pro semináře a kurzy
V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů souhlasíte odesláním vyplněné přihlášky se zpracováním Vašich osobních údajů. Odesláním registrace taktéž vyjadřujete souhlas s níže uvedenými podmínkami.
Zrušení kurzu nebo objednávky
V případě nenaplnění kapacity může být pobyt zrušen, v takovém případě Vám budou veškeré platby vráceny v plné výši. Zrušení objednávky pobytu lze provést ze strany organizátora i účastníka pouze písemně. Za den zrušení objednávky pobytu se považuje den, kdy bude oznámení doručeno organizátorovi.
Platební podmínky
- Kurzovné je potřeba uhradit do 5 dnů od registrace na kurz.
- Platba se posílá na účet číslo 02131956/2010, jako variabilní symbol uveďte váš mobilní telefon, do poznámky uveďte jméno účastníka a termín kurzu.
- Tímto bude vaše místo na kurzu potvrzeno. V obráceném případě bude vaše místo postoupeno dalším zájemcům.
- Ubytování, strava pro doprovod a děti se hradí na místě v hotovosti.
Storno podmínky
- Zrušení rezervace 30 a více dní před termínem kurzu => vrátíme vám 90% ze zaplacené částky
- Zrušení rezervace 21 až 29 dní před termínem kurzu => vrátíme vám 70% ze zaplacené částky
- Zrušení rezervace 14 až 20 dní před termínem kurzu => vrátíme vám 50% ze zaplacené částky
- Zrušení rezervace 7 až 13 dní před termínem kurzu => vrátíme vám 25% ze zaplacené částky
- Zrušení rezervace méně než 7 dní před termínem kurzu => vrátíme vám 0% ze zaplacené částky
Pokud se nemůžete kurzu zúčastnit a platba by vám propadla, můžete za sebe poslat náhradníka. Vaše rezervace na kurzu je přenosná na jinou osobu.