Konečně zdravý jídelníček

4

Ilona71: 2,5 kg dole. Jsem moc rada za tento kurz, konečně zdravý jídelníček. Recepty mi moc chutnají. Mockrát děkuji!

Staňte se členy Klubu Jíme Jinak

Získáte videorecepty, jídelníčky, rozhovory s odborníky, rady, slevy na nákupy a online kurzy.

materiály

  1. Hanko, neporadím. Mohu psát jen za sebe. Mě JJ moc pomohlo, ale jedu si svým tempem. Hlavně ne stres. Jím, jen to, co mi dělá dobře. Hodně vařím polévky s misem. Smažené nejím téměř vůbec. Teď mi chutnají naklíčená semínka (ředkvička). Nejím brambory, tropické ovoce, rajčata, kávu, černý čaj, bílý cukr… Mě je zcela jistě po JJ jídle lépe. Je tu úžasné množství receptů a informací. Ale Ty musíš vše jen a jen podle sebe. Vysledovat a upravit si vlastní jídelníček. Eva někde psala, že každé dobré jídlo dle JJ se počítá. Ať je lépe :-)

  2. Zdravi,potrebuji poradit,mam opet potize a to zaludecni,musim brat nolpazu 2x denne. Pred lety jsem mela erozivni gastropatii a obcas se mi vraci potize. Take mam reflux a uvolnenou kardii. Nevim jak dal,uvazuji o skonceni kurzu a clenstvi,asi to nejde. Je to asi nervoveho puvodu,bratr ted prodelal operaci zaludku,praskl mu vred a zvracel krev. Byl 14 dni na JIP,bylo to vazne,on ma jeste dalsi nemoce. Mam take autoimunitni nemoc stitne zlazy jiz pres 20let a po sedesatce vyssi tlak,poruchy spanku. Ted beru euthyrox 100,zase nolpazu,na tlak prestance,take antidepresiva citalec,prasky na spani mi vubec nezabiraly,nekdy neurol,ten me uklidni. Ted bych potrebovala asi radu,nevim,mam pokracovat?

    • Hanko, abys byla bratrovi oporou, měla bys být silná. Pokud si myslíš, že Ti tento jídelníček uškodí a nevěříš tomu, skonči. (za jakých podmínek je to možné, to sdělí jedině Eva). Dle tvých popsaných zdravotních problémů ti dosavadní jídelníček ale zdraví nepřinesl. Tady máš desítky příběhů lidí, kteří se uzdravili a proč bys měla být vyjímka? Na tvém místě bych se zrelaxovala, neplašila a pokračovala dál.

    • Hanko, to je skutečně nepříjemné a věřím, že žaludek i potíže se spánkem se v takové situaci jen zhorší. Vrátit se k běžnému jídelníčku ale není řešení. Odpadnou sice starosti s vaření zdravých dobrot, ale štítná žláza, trávení ani další problémy se tím nevyřeší. Naopak, vše se bude v průběhu času spíše zhorsšovat. Je potřeba nastavit pomalu změnu tak, jak to učíme v kurzu. Vhod by vám přišly i techniky, které učíme v osobním rozvoji a v sekci pro pokročilé, ty totiž mohou pomoci s psychikou. Je to vše propojené – zdravý jídelníček zlepší psychiku a my jsme odolnější na stresové situace. Před vámi se už refluxu, žaludečník, spánkových i hormonálních potíží zbavily tisíce lidí. Není důvod, aby vám to nepmohlo, pokud vy sama tomu nebudete klást odpor. Držte se jídelníčku pro začátečníky a rad z článků, které jsem vám poslala emailem. Je potřeba na změny jít pomalu a dodržovat zásady zdravého stravování, které najdete v kurzu zde https://www.jimejinak.cz/stravovaci-navyky/ a https://www.jimejinak.cz/jo-v-kolik-jist/ Nejste na to sama. Jste s námi a my vás podržíme.

  3. Zobrazit 4 komentáře

Komentujte
Vaše jméno

Jméno uložíme a zobrazíme, váš e-mail nezveřejníme. Zásady ochrany údajů.

Předchozí článekObleču šaty, které jsem X let neoblékla
Další článekI v 67 letech lze jíst zdravě!