Soutěž je již ukončena a výherce odměněn.

Pojďte si zasoutěžit!

Jelikož jsme nám psali, že téma meditace řešíte a často nevíte, jak na to, rozhodli jsme se tuto soutěž zaměřit také na knihu o meditaci, konkrétně o knihu:

Máme tady další soutěž o knihu v hodnotě 219 Kč.

  • Rychlé meditace pro zklidnění těla a mysli – Jak meditovat kdykoliv a kdekoliv 📖
Do soutěže se můžete zapojit, pokud do 20.3. odpovíte pod tento článek do komentáře (nebo do komentáře na našem Facebooku, kde také soutěž probíhá) na otázku:
👉 Kolikrát za měsíc si najdete chvíli na utřídění mysli a meditaci?
My doporučujeme meditovat každý den alespoň malou chvilku, udělat si pořádek v mysli, promyslet životní priority a zklidnit se. Pokud jste si zatím čas na meditaci nenašli, anebo nevíte, jak na to, můžete se přidat do programu Jarní očista http://bit.ly/program-jarni-ocista, ve které společně všechny tyto témata řešíme.
Držíme vám palce!

Výherce vybereme 21.3.

Hubneme do plavek online: Shoďte 5 kg za 14 dnů

24 komentářů. Jak to vidíte vy? Napište komentář.

  1. Zatím se mi nepovedlo do běžného denního programu zařadit klasickou meditaci. Ale už nějakou dobu se alespoň snažím najít si každý den čas na takové to denní snění. Kdy o ničem nepřemýšlim cíleně a nezaměstnávám mozek ani ničím jiným (nemám mobil, knihu, nic). Nechám myšlenky, aby se rozeběhly, kam se jim zrovna chce. Je to opravdu osvěžující činnost, která mi dodává energii. Tohle dělám téměř každý den, když mladší syn usně přes den. Někdy se snažím i večer, ale to zase většinou dost rychle usnu já. 🙂 Takže odpověď na otázku by byla zhruba 25x za měsíc.

  2. Ač je tohle pro mně docela čerstvé téma, docela se mi daří několikrát za den prostě přepnout v hlavě mysl do stavu “vypnuto” 😀 a na chvíli se soustředit jen na dech, a ono to funguje, potom se přistihnu jak se usmívám a jde se dál. No a odpoledne jsem každý den aspoň hodinu v lese (čekají na mně tři chlupaté čtyřnohé kámošky) a to je teprve balzám na duši 🙂

  3. Na meditaci bych si chtěla čas udělat, ale pořád to asi nějak odkládám… nicméně před usnutím si v posteli alespoň projdu a zhodnotím celý den, poděkuji a pak už spím, někdy ani to hodnocení nestihnu a usnu dřív :-).
    Iv.

  4. Snažím se meditovat každý den aspoň dvakrát. Ráno po probuzení si nasadím úsměvem a ještě chvíli ležím v posteli a koukám z okna . Když svítí sluníčko, tak dobrá nálada naskočí sama a celý den pak pěkně začíná 🙂 a večer než usnu se soustředím na dýchání a uvolnění myšlenek, ale to už je pro mě náročnější a nejde to tak jak bych si přála.

  5. Vím, že ideálnem by bylo meditovat každý den, ale to se mi bohužel v danou chvíli úplně nedaří. Medituji každý víkend, kdy se mi daří najít si klidnou chvilku pro sebe. Přes týden se často pokouším, ale stává se mi, že se mi nezdaří dostat se do správného rozpoložení. Zároveň bych se ráda v meditačních technikách ještě ráda připovzdělala, věřím, že by to pak šlo lépe. 😉

  6. Při procházce s kočárkem v ideálním stavu se spícím dítětem 🙂 Nebo pak když se uloží všechny 4děti ke spánku…. většinou ale usínám také.

  7. Bohužel meditovat neumím. Ani 2 roky jógy mi v tom nepomohly. Pořád mi hlavou probíhá milion myšlenek a nejdou zastavit. Moje chvilka je čtení knih před spaním.

  8. Každý den si najdu chvíli, cca 10 minut a soustředím se sama na sebe, na své myšlenky a tělo. Ale nejvíce je pro mě joga, na kterou chodím jednou týdně, tam je meditace komplexní a super. Také provádím meditaci při napářce a to je úžasné – praktikuji 2x do měsíce :-).

  9. Už dobrý rok meditace plánuju, ale zatím jsem se k nim nedostala 😞Občas se mi stalo, že jsem u meditace usnula 😁 Moc zkušeností nemám…ale vím, jak moc bych je potřebovala…

  10. Každý týden chodím na jogu a pak během víkendu uklízím a třídím oblečení, hračky a věci v domácnosti.

  11. Já tomu říkám “úklid” a provádím si ho v sobě každý den, když uklízím byt. Prostě spojuji příjemné s užitečným a funguje to 100%

  12. Naucila jsem se vedome kazdy den najit 10 min.k zastaceni se, prodychat se, zklidnit myslenky, otocit se za celym dnem a podekovat vsem hezkym situacim, poslat lasku a vdecnost blizkym i sobe. Cim vice to delam, tim vic hojnosti zazivam.
    A rano se snazim naladit na cely den i usmevem a jde to vsechno hned lepe.

  13. 3x tydne chodim do joga studia, kazde rano si zacvicim doma. Pri behani v lese clovek take krasne vycisti hlavu.

  14. Dobrý den je to v dnešní uspěchané době nutnost najít si chvilku a meditovat 😊 Dělám to každý den , díky pozitivní vizualizaci si vytvoříme podmínky, které nás učiní šťastnými 😊

  15. Každý den se snažím aspoň chvíli věnovat utrideni myšlenek a zhluboka se nadechnout a pokračovat v činnosti. Občas i několikrát za den, podle akčnosti dne.

  16. Modlím se, téměř denně a pak chvilku třídím myšlenky a plánuji. Myslím, že to je druh meditace😉

  17. Cvičím si sama pěkně v klidu domova hormonální jógu a většinou mi to vyjde 3x týdně. Po závěrečné harmonizaci ještě 20 minut medituji a cítím se pak krásně odpočinutá. Doma už se také zvykli, že nechci být hodinu rušená když cvičím a pak medituji a respektují to.

    • Lindo uz ked je debata akoby uzatvorená, chcem sa spýtať na skúsenosti s hormonálnou jógou? Podľa čoho cvičíte, kde sa ju naučila? Ďakujem

  18. Zobrazit všech 24 komentářů

Komentujte
Vaše jméno

Jméno uložíme a zobrazíme, váš e-mail nezveřejníme. Zásady ochrany údajů.

SDÍLEJTE PŘÍSPĚVKY - získejte členství v Klubu JJ nebo jeho prodloužení. Jak to funguje?
Autorem článku je Ajka
Strava pro mne vždy byla a bude středem zájmu. Dává mi možnost žít, poznávat lépe sama sebe, učit se, rozvíjet se a růst. Mou vášní je studium, jak strava ovlivňuje, mění a uzdravuje mé tělo a následné tvoření v kuchyni. To vše budu s vámi ráda sdílet.
Předchozí článekTempeh – sójový hermelín
Další článekMák – 6 věcí, jež je dobré vědět o naší české superpotravině