Celý rok jíte dobře a držíte si dobrý jídelníček, ale přijdou Vánoce, Silvestr a najednou je všechno špatně. Přejedení, unavení, bez motivace a síly začít zase fungovat zdravě. Nic neobvyklého. A proto nyní přicházíme se 14 denní povánoční výzvou, během které se snadno a chutně dostanete zpátky do sedla, shodíte vánoční špíčky, získáte energii a spravíte si zdraví a náladu.

Upravíme jídelníček, shodíme kila navíc a zlepšíme zdraví

Výsledky se dostavují překvapivě rychle, tak na nic nečekejte, ať se můžete co nejdříve radovat z dobrého pocitu v břiše i před zrcadlem. Přidejte se do programu Hubneme do plavek, který jsme právě otevřeli. Řada z vás totiž nechce čekat až na půlku února, kdy začíná osmitýdenní detox Jarní očista. Proto jsme zpřístupnili už teď, po svátcích, oblíbený a osvědčený kurz, kterým prošly úspěšně už tisíce lidí. Za pár dnů si dáte do pořádku trávení, zkrotíte rozblázněné chuťové buňky a najedete s naší pomocí na správný stravovací režim. Díky tomu shodíte přebytečná kila, zlepšíte svoje zdraví, posílíte imunitu a spravíte si náladu. Psychika je totiž s naším trávení spojená velmi pevně.

Co vás v programu čeká

Program je skvělý i pro úplné začátečníky – v krátkých videích si povíme vše o skladbě jídelníčku, pitném režimu a dalších důležitých věcech, aby se nám výzva maximálně podařila. Vybrané chuťovky jsme natočili na videa, takže můžete vařit s námi krok za krokem. Těšit se můžete na:

  • hubnoucí 14 denní zdravý a vyvážený jídelníček
  • praktický nákupní seznam na každý týden
  • video recepty s jídly hotovými do pár minut vhodné i pro úplné nováčky
  • recepty od snídaně až po večeři
  • svižná a krátká motivační i vzdělávací videa 
  • video cvičení – krátké lekce snadného a efektivního cvičení
  • podporu a sdílení                                                       Více o programu Hubneme do plavek

Co budeme 14 dní jíst? Velmi chutné rychlovky!

Jestli si myslíte, že jíst zdravě je o odříkání a nechutných jídlech, tak se velmi mýlíte. Naše zdravé dobroty z tohoto kurzu chutnají všem. I partnerům a dětem těch, kdo se v minulosti do výzvy přidali. Skutečně nebudete trpět ani nedostatkem chutí ani hlady. To je na celém kurzu to nejlepší – že budete hubnout, ale budete se moci dosyta najíst. Tady je malá ukázka:

Online cvičení pro ty, kdo nemají čas

S Ivonou se už možná znáte z Podzimního detoxu a Jarní očisty. Je skvělá a padli jsme si do noty. Náš program na cvičení nestojí – hubneme díky vyváženému jídelníčku – ale určitě vás nepřekvapí, že s pohybem jde hubnutí lépe.
A právě proto jsme natočili sérii speciálních cviků. Víme, že máte málo času, proto jsou video lekce krátké a intenzivní, vhodné pro všechny věkové kategorie. Cvičení s Ivonou vám pomůže najít ztracené svaly pánevního dna, posílit problematické partie, ale také zrelaxovat vyčerpané tělo a unavenou psychiku.

Zábavnou formou se naučíte jednoduché léčebné cviky pro prevenci křečových žil a hemeroidů nebo jak nenápadně zlepšovat naši postavu na cestách třeba v MHD nebo autě, naučíte se různé techniky, jak uvolnit napětí a zbavit se úzkostí a strachů. Znáte třeba cvik na snížení chuti k jídlu nebo na posílení nadledvinek, které si ničíme stresem?

Jak bude výzva probíhat

Během 2 týdnů vás provedeme den po dni celým kurzem. Program probíhá na stránkách Jíme Jinak v uzavřené sekci stránek, do které se přihlásíte svým emailem a heslem. Není potřeba sedět v konkrétní čas u počítače nebo mobilu. Kurz procházíte v době, kdy se vám to hodí. Jestli nemáte na všechno hned teď čas, nepropadejte panice.  Změna jídelníčku je naplánovaná na 14 dnů, ale celý program máte k dispozici 60 dnů.
Není to závod, kdo dřív kurzem proběhne. Pokud by vám něco nevycházelo, můžete začít později. A také se můžete kdykoliv vracet a pouštět videa znovu.

A kdy že to začne?

Hned, jakmile se do programu přidáte :-)

Více o programu Hubneme do plavek

 

Seriál: Jak na jaro

materiály
  • Stáhněte si jej a upravte jídelníček.
  • Vyhněte se nemocem a jarní únavě.
  • Jídelníček ke stažení!
  1. Díky Evi za komentáře. Úplně jsem přehlédla, že ten kurs jel už loni v zimě a to JJ pořád sleduji. Asi taky naskocim, měla jsem dost náročný podzim, podzimní očistu jsem zase nezvládla dotáhnout, pak Vánoce…takže podobný kurz vážně potřebuji a pamatuji se, žě v létě mě hodně bavil.

  2. A možná to není jenom o receptech? V nedávém článku tady někde bylo, že v zimě se nemá a ani nedá razantně hubnout, že je potřeba pozvolna, choulit se do sebe, plánovat… kdežto hubnutí v létě má asi jiné grády… jasně , taky mám povánoční kila a fakt byhc je chtěla sundat, ale už jste si nás tady hodně vychovali, tak přemýšlíme v souvislostech, jestli je letní hubnucí kurz vhodný pro zimu. Upřímně řečeno mě to překvapilo (ale není to myšleno ve zlém!), někdy loni jste tady psali, že pracujete na obnoveném povánočním restartu. Jinak ale musím říci, že Hubneme do plavek je teď fakt vymakaný, výborný intenzivní kurz, skvělá videa od Ivony… ale není opravdu vhodný na to léto? Budu moc ráda za objasnění, děkuji.

    • Ráda vysvětlím, Lucko. Navíc jsem moc ráda, že po 11 letech snahy to lidi naučit už někdo chápe – ty sezóny a souvislosti s ledvinami a zimou 😍 V mojí rodině si leckdo plete luštěniny s obilím a jako zeleninu mají celoročně rajčata a okurku 😂. V zásadě se dá říct, že jíst zdravě a dostat svojí váhu na rozumnou a udržitelnou úroveň je vhodné vždycky, ať je léto nebo zima. Tenhle program děláme už řadu let a lidé ho chtěli zpřístupnit i v zimě, speciálně po svátcích, kdy je jim nejvíc zle a kdy je do Jarní očisty ještě daleko. Proto jsme s tím počítali a do nové verze kurzu jsme to zakomponovali. Vše je vysvětleno ve videu č.7 v Přípravě, cca 8. minuta. Není to nic složitého, prostě si nebudou dávat syrové saláty a oblohy a syrové ovoce na svačinu. Základ stále tvoří léčebný jídelníček postavený na vařené zelenině, obilí a luštěnině, který je odlehčený kvůli létu, ale po svátcích je to super pomoc. Co se týče sezónní zeleniny, tak u každého receptu je napsáno čím ji alternovat, takže i vloni v zimě kurzem úspěšně prošla řada lidí a pomohlo jim to nejen na srovnání váhy, ale zejména zdravotně. Je potřeba si uvědomit, co většina lidí jí v průběhu roku a co většina lidí jí na svátky. Když pak najedou na ty naše zdravé chuťovky v Hubneme do plavek, je to pro jejích trávení ráj a všechno se zlepší – postava, pleť, spánek, psychika… To, že se v receptech objeví jednou třeba kukuřičná polenta, nikoho neoslabí, ačkoli ji vnímáme zejména jako letní obilí, naopak, ta posiluje srdce. A ani s tím hubnutím není obava na místě. Jednak valná většina lidí shodit ze zdravotních důvodů fakt potřebuje, protože nadváha je počátek všech metabolických a hormonálních poruch, prapočátek systematických zánětů, vysokého tlaku, cholesterolu, prediabetu atd. Takže čekat s úpravou váhy do léta je blbost. Tlouštíci jsou náchylní na viry a hůře se léči (viz covidový pacienti s nadváhou). Takže odkládat hubnutí/léčení na později není chytré. Chytré je vůbec nenabrat, ale to se lépe řekne než udělá 😃 Navíc v létě už se hubne hůř, protože tělo si dělá zásoby na chladný podzim a zimu. Nejsnáze se hubne na jaře, proto tam startuje JArní očista, kdy se tělo přirozeně čistí a s pomomcí dobrého jídelníčku pouští čurbes až na buněčné úrovni velmi přirozeně a snadno. Ale jde hubnout i zimě, o čemž svědčí nejen Podzimní detox, ale právě i Hubneme do plavek, které už v zimě lidé měli možnost vyzkoušet. Je potřeba si uvědomit, že my nejedeme na kalorický deficit, tělo nestresujeme, nevyčerpáváme. Naopak – doplníme energii česrtvě připravenou stravou, doplníme teplo vařeným jídlem, doplníme mikro živiny z pestrých surovin, takže tělo samo pustí, co je navíc.A víc nedá, nikdo s námi nejde do mínusu. Naopak lidé po těžkých operacích, náročném porodu, po poruše příjmu potravy apod. nám cíleně na stejném jídelníčku nabírají. Protože tam byl deficit a ten se doplní. Pro spoustu lidí to byl super začátek, protože kurz je jasný, stručný, od A do Z pro naprosté nováčky, zvládli ho i pánové v letech, kteří nikdy nevařili, navíc všem ta jídla chutnají. Takže to, že se v jídelníčku jednou objeví kukuřičná polenta, kterou obecně řadíme do letních obilovin, je skutečně jen nuance pro ty, kteří už vědí a mohou si klidně v receptu přečíst, jak ji mohou obměnit za jiné obilí. Ale já si jí teď třeba dělala docela často, jak bylo vidět na FB, kam dávám fotky jídel z našeho stolu, měla jsem na ní chuť a rozhodně mi udělala dobře. Navíc ten kurz sleduju, když by si někdo nevěděl rady, tak poradím.

  3. Přesně, jak píše Lucie. Taky mě zajímá, co recepty. Přece jen Hubneme do plavek byly vyloženě letní recepty ze sezónních surovin. Jak to bude teď? Děkuji

    • Odpověď je níže, Lucko, a na stránce s informacemi o kurzu jsou i fotky jídel, které v programu jsou. Základ je vařená teplá strava a úpravy na zimní sezónu jsou vysvětleny ve videích a alternativy v každém receptu. No problem, byli jsme na to připraveni, protože to lidé každý rok chtěli hned po svátcích. Takže při natáčení nového kurzu a nových vido receptů jsme s tím už počítali ;-)

  4. Ahoj, přesně na to jsem se chtěla zeptat. U vás jsme se naučily, že v zimě se jí jinak, než v létě. A jestli se nepletu, tak kdysi zde býval Povánoční restart, který byl vysloveně zaměřený na zimní povánoční jídelníček. I jarní očista je výrazně jiná než podzimní detox a kurs Hubneme do plavek jsem vždy brala jako ten nejletnější… A teď s ním přicházíte uprostřed zimy? Nebo jste opravdu vyměnili jídelníček? Děkuji, L.

    • Lucko, to je super, že už někteří začínáte vnímat sezóny ;-) Je to ten kurz, který jsme vloni nově vydali, takže základ je stejný, ale v úvodu vysvětlujeme, jak s jídelníčkem pracovat v zimě, protože lidé tento kurz po nás chtějí každoročně po Vánocích. Povánoční restart byl předlohou, vybrali jsme chutné a ověřené recepty, ale pro většinu lidí to bylo náročné, takže jsme pak připravili velmi snadné a velmi rychlé a přitom chutné recepty, aby to zvládli i muži začátečníci :-) Kvůli každoroční poptávce po kurzu, který by lidi dal zpátky do latě po svátcích jsme to tam zakomponovali a vysvětlili, jak s jídelníčkem pracovat. Je to ve videu č-7 v Přípravě v 8 minutě a pak jsou alternativy u každého receptu, abychom mohli respektovat sezónu. Základ je vařené teplé jídlo, takže žádné drama, že by to lidi ochladilo Většina těch lidí, co nám píšou, se cpala celé svátky banánama, pomerančema a mandarinkama :-))) Tyhle jídelníčky jsou vyladěné, vyvážené, jen jsou trochu lehčí, ale rozhodně ne hladové. Stačí vynechat syrovou stravu a syrové ovoce a je to pro ně stokrát lepší než klasika, kterou se teď krmili celé svátky ;-) Ale jak říkám, všechno je to v kurzu vysvětleno, navíc jsem tam s nimi, kdyby někdo váhal co a jak, tak poradím.

    • Míšo, je to ten kurz, který jsme vloni nově vydali, takže základ je stejný, ale v úvodu vysvětlujeme, jak s jídelníčkem pracovat v zimě, protože lidé tento kurz po nás chtějí každoročně po Vánocích. Takže jsme to tam zakomponovali a vysvětlili, najdeš to ve videu č-7 v Přípravě v 8 minutě a pak jsou alternativy u každého receptu, abychom mohli respektovat sezónu.

  5. Zobrazit všech 9 komentářů

Komentujte
Vaše jméno

Jméno uložíme a zobrazíme, váš e-mail nezveřejníme. Zásady ochrany údajů.

SDÍLEJTE PŘÍSPĚVKY - získejte členství v Klubu JJ nebo jeho prodloužení. Jak to funguje?
Autorem článku je Eva Cikrytová
Se změnou jídelníčku jsem se zbavila mnoha zdravotních potíží, se kterými si medicína nevěděla rady 30 let. Jídlo, vaření, psaní a šíření zdravého životního stylu se stalo mojí vášní. Je mi čím dál lépe a konečně mám své zdraví ve svých rukách. Celý příběh
Předchozí článekTři králové a purpurové vykuřování
Další článekKari Mung Dhal s nudlemi