Kolik můžeme sníst zeleniny a kolik mořských řas? Jak často je vhodné jíst celozrnné obiloviny a luštěniny? Můžeme si dát živočišné potraviny? Jaké a kolik? A kolik se může sníst ovoce nebo sladkostí? Na tyto a další vaše časté otázky odpovídá tabulka potravin s jejich doporučeným množstvím.

🔒 Přístupné členům Klubu Jíme Jinak

Klub Jíme Jinak

💕 Líbí se vám recepty a články, které tu čtete zdarma a bez reklam? Díky členům Klubu JJ je můžeme psát.

✨ Za podporu Klubákům dáváme prémiové materiály, jako je tento, videorecepty, jídelníčky, odborné materiály, poradnu a slevy na nákupy (knih, potravin, kurzů).

🍒 Oceňte naše mnohaleté úsilí a zvažte členství.

Co říkají o Klubu Jíme Jinak členové

Labarunka: Ahoj, členství jsem si koupila hned…recepty s videem jsou super, zvlášť pro mě jako začátečnici…Díky za tu práci, kterou odvádíte za nás a shrnujete veškeré poznatky a zkušenosti. Krásná práce.

Více o Klubu

🔒 Je zamčeno, i když jste s námi v partě? Možná nejste přihlášeni. Nebo zkuste nápovědu.


6 komentářů. Jak to vidíte vy? Napište komentář.

  1. Podporuji farmáře, kupuji vejce, mléko, máslo, maso od farmářů....

    • To děláte skvěle, konvenční produkty nejsou vhodné pro běžnou...

    • Ještě mi došlo, že jsem vynechala ty japonské omáčky...

    • Díky za osobní zkušenost, Veroniko. Mám to také tak,...

  2. Zobrazit všech 6 komentářů
Předchozí článekBalíček základních potravin s 25% slevou u Paní Dýně
Další článekTýdenní jídelníček 2