Z minulého živého vysílání vybíráme 3 zásadní opatření na zimu. Tady jsou.

1. Odpočívejte, 2. Posilujte ledviny, 3. Stravujte se zimně1. Odpočívejte

Tento krok je pro dnešního člověka, neřku-li pro pracující mámu, zřejmě nejtěžší. Naše společnost má obrácený přístup k zimě, než si příroda žádá. V momentě, kdy vše nasvědčuje tomu, že máme chodit brzy spát, užívat si klidu a nabírat sílu na jaro, se moderní člověk honí kvůli výprodejům, inventurám, uzávěrkám, daním a ještě honem na hory. Odměnou za tento přístup nám je jarní únava, která se pomalu stává celoroční. V období, kdy máme nabírat sílu, jsme mnohdy zbytečně akční. Myslete na to,odpočívejte, užívejte si rodinu a hezké dlouhé večery, vyprávějte si příběhy a choďte brzy spát.

2. Posilujte ledviny

Jsou to naše životní baterky. Díky nim máme sílu žít, podnikat nové věci, seznamovat se, učit se, pouštět se do projektů. Pokud jsou ledviny slabé, místo chutě do života nás sžírá strach z čehokoli nového, neznámého. Máme obavy o finance, nevěříme našemu partnerovi, nevěříme sami sobě a často není daleko k opravdové depresi. Lidé s oslabeným okruhem ledvin trpí na různé zdravotní potíže, které se krom jiného projeví na vlasech, zubech a kostech. Ledviny se dají posilovat. Chraňte je teplem, nezatěžujte je ponocováním a jídlem na noc, pijte léčivý odvar z fazolí a přikládejte nahřátou sůl.

3. Stravujte se zimně

Postní čas, kdy bude potřeba jídelníček odlehčit a tuku ubrat se blíží. Užijte si proto zimní jídelníček, dokud je na něj správná doba. Můžete grilovat, smažit a péct víc než jindy. Vaříme pod pokličkou, používáme tlakový hrnec. Zařazujeme častěji pohanku a jáhly, ze zeleniny vybíráme přednostně kořenovou a kulatou. Kdo touží po mase či vejcích, teď zrovna si ho může dopřát. Pokud chcete být zdraví a silní, vařte si dobrá zahřívající jídla.

A jak to bude za pár týdnu na jaře?

Vše vám prozradíme živě ve čtvrtek 28.1. od 20h a bude to opět ZDARMA.

Přihlaste se včas, začínáme přesně za

Chci na živé vysílání „Jak upravit jídelníček na jaro“ 

 

 

 

 

  1. Dobrý den Evo a Helčo,
    je mi to moc líto, ale nepříšly mi od vás povánoční maily a jídelníčky. Ve spamu nic nemám. Děkuji za odpověď
    Jířa

Komentujte
Vaše jméno

Jméno uložíme a zobrazíme, váš e-mail nezveřejníme. Zásady ochrany údajů.

SDÍLEJTE PŘÍSPĚVKY - získejte členství v Klubu JJ nebo jeho prodloužení. Jak to funguje?
Autorem článku je Eva Cikrytová
Se změnou jídelníčku jsem se zbavila mnoha zdravotních potíží, se kterými si medicína nevěděla rady 30 let. Jídlo, vaření, psaní a šíření zdravého životního stylu se stalo mojí vášní. Je mi čím dál lépe a konečně mám své zdraví ve svých rukách. Celý příběh
Předchozí článekHummus z cizrny
Další článekPřešli jsme na obilné mléko (Andrea, 34 let)