Přináším Vám inspiraci na lehký a zdravý oběd, který se skvěle hodí k očistnému programu JJ.

V tlakovém hrnci uvařit dlouhozrnnou CZ rýži, oves bezpluchý a hatomugi. (1:1,5 – obilí:voda)čočkový guláš

Zvlášť uvařit červenou čočku s řasou kombu. Zpěnit cibulku, přidat mrkev, petržel, brokolicovou stopku a kapustu. Osolit, přilít vodu a dusit do změknutí. Pak přidat čočku a dochutit umeoctem, bazalkou a zázvorovou šťávou.

Řasu Arame namočit na cca 20 min, pak vařit v trošce vody asi 45 min., přidat slunečnicová semínka, shoyu a vařit dalších 15 min.

Nastrouhat daikon, ředkvičky a mrkev, nakrájet čínské zelí, vše smíchat a pořádně propracovat se solí, dochutit dle chuti (já dala trošku umeocta a shoyu).

V trošce osolené vody povařit brokolici.

K tomu pickles (červené zelí s cibulí). Obilí posypáno petrželkou.

⏩ BRZY ZAČÍNÁ PODZIMNÍ DETOX KURZ

  1. Guláš byl výborný, Ajko. Nebyla sice červená čočka ale obyčejná zelená, i zeleninu jsem krapet pozměnila, přesto vyšel gulasek vskutku vydařený ;-) k tomu ryze s ovsem, kondiment z řasy, naparená kapustička a kvasene zelí a mňamka byla na světě :-D dik za spoustu inspirace a různých kombinací, často a ráda dle tvých receptů improvizuji…

  2. Zobrazit 4 komentáře

Komentujte
Vaše jméno

Jméno uložíme a zobrazíme, váš e-mail nezveřejníme. Zásady ochrany údajů.

Předchozí článekZnojemská omáčka a sladko-pikantní tempeh
Další článekSladké placičky