Domů > Zdravé recepty > Vaše recepty a fotky

Pastýřský koláč z červené čočky

Uvařeno
Ingredience
  • nožství dle velikosti formy:
  • batáty (nabo dýně, květák, celer.. jejich kombinace)
  • rostlinné mléko

Často se ptáte, jestli ještě v padesáti, šedesáti nebo sedmdesáti má cenu měnit jídelníček. Mnohdy se taky ptáte, jes...

Na kaši v m

Na směs:
cibuli
červenou čočku
mrkev
řapíkatý celer
rajčatové pyré
česnek
sojovou omáčku / sůl
bylinky (tymián, oregano, rozmarýn, bazalku..)

Ve větší pánvi orestujeme cibuli, na hrubo strouhanou mrkev a řapíkatý celer krájený na drobno. Přidáme červanou čočku, buď předem uvařenou nebou suchou, lehce podlijeme a společně chvíli dusíme (vaříme čočku). Následně přidáme rajčatové pyré, česnek, ochutíme bylinkami, solí, soj. omáčkou.
Zvlášť uvaříme batáty a společně s rost. mlékem vyšleháme na kaši.
Do zapékací formy dáme v jedné vrstvě luštěninovo-zeleninovou směs, pokryjeme ji kaší z batátů a dáme zapéct na cca 20 minut při 200 °C.

Na fotce s pickles z cukety, okurek a mrkve.

Černevou čočku lze nahradit jinou vařenou luštěninou, kterou jsme předem rozmačkali.
Do originál receptu patří i hrášek. Lze přidat jakoukoli zeleninu (strouhanou cuketu, krájené žampiony, rajčata ze zahrádky).
Kaši lze připravit i z dýně, celeru nebo z batátů s květákem. Fantazii se meze nekladou.

PS: Jde hubnout a normálně jíst? Pojď to zjistit! 😁

Tisíce lidí s námi shodily 5 kg za 14 dní. Jak to? Máme totiž chutný hubnoucí jídelníček s výbornými recepty, videa, jemné cvičení - a živou podporu! Už za 2 týdny uvidíš výsledky. Mrkni na výzvu Hubneme do plavek a naskoč!

Maminka dvou chlapců na prahu puberty, manželka skvělého muže, majitelka dvou kocourů, začínající pěstitelka domácí zeleniny, nadšená kuchařka a pekařka, co ráda běhá, čte a pěstuje růže..

2 lidi už poděkovali za článek. Oceňte práci autora také.

Komentáře

Kolač byl velmi chutný, jen mi tu chybí kolik čeho. A jak velký pekáček. Jinak super nápad!

Ukázat další komentáře