Toto je opravdu rychlovka, když člověk přijde hladový domů a chce se zdravě a velmi chutně najíst.

Na struhadle nahrubo nastrouhat mrkev, petržel, celer (jde taky kedlábek, tuřín, daikon) a na růžičky rozebrat brokolici. Zahřát olej (lze dělat i bez tuku, např. na mirinu nebo na vodě) na pánvičce, vsypat zeleninu, osolit, restovat a občas prohazovat vařečkami. Až se začíná zelenina připalovat, podlít troškou vody, ztlumit plamen na minimum, zakrýt pokličkou a chvilku dusit, aby zelenina změkla. Přidat uvařené fazole nebo lze i cizrnu či tofu, tempeh nebo nemusíte přidávat nic. Ochutit shoyu a přidat 1-2 lžičky hořčice dle Vašich chutí. Já do zeleniny ještě zamíchala nakrájený kopr.P5090109

Jako příloha byla rýže vařená s jáhlami a červenou quinoou. Posypáno jarní cibulkou, k tomu listy salátu a v misce salát ze strouhané mrkve, jablíčka a kysaného zelí.

Staňte se členy Klubu Jíme Jinak

Získáte videorecepty, jídelníčky, rozhovory s odborníky, rady, slevy na nákupy a online kurzy.

materiály

Komentujte
Vaše jméno

Jméno uložíme a zobrazíme, váš e-mail nezveřejníme. Zásady ochrany údajů.

SDÍLEJTE PŘÍSPĚVKY - získejte členství v Klubu JJ nebo jeho prodloužení. Jak to funguje?
Ajka
Autorem článku je Ajka
Strava pro mne vždy byla a bude středem zájmu. Dává mi možnost žít, poznávat lépe sama sebe, učit se, rozvíjet se a růst. Mou vášní je studium, jak strava ovlivňuje, mění a uzdravuje mé tělo a následné tvoření v kuchyni. To vše budu s vámi ráda sdílet.
Předchozí článek7. Adventní rozjímání
Další článekBrokolice na mozeček