Domů > Nepřehlédněte

Co jsem dnes celý den jedla 2 (2.10.2018)

Dneska mi byla zima a potřebovala jsem se pořádně zahřát a tomu uzpůsobila i jídelníček – přidala jsem zázvor, zahřívající zeleninu, kimchi plné chilli, česneku a zázvoru, horkou polévku a úpravu v troubě. A čím se zahříváte v tomto počasí vy?

Snídaně

Kroupová kaše (rozvařené kroupy s vodou), napařená brokolice a pórek (zalité domácím rostlinným probiotickým jogurtem), syrová ředkvička, pažitka a pražené slunečnicové semínkokvašená zelenina

Oběd

  • Polévka: Brokolicová krémová polévka ochucená shiromisem, šťávou ze zázvoru a zjemněná rostlinnou kokosovou smetanou
  • Hlavní chod: Kroupy s hatomugi a řasou arame, zeleninový guláš z fazolí pinto (mrkev, pórek, cuketa, česnek, umeocet, zahuštěno maizenou), blanšírovaná brokolice, petrželka

Večeře

Zapečené kapustičky s celozrnnou basmati rýží a uzeným tempehem, česnekem a cibulkou na paprice, blanšírovaná kapusta a mrkev pokapaná citronem, kimchi, petrželka

PS: Cítíš se v plavkách sebevědomě?

Pokud letos nechceš schovávat zadek pod ručník, pojď na to s námi jinak.
Chci lepší postavu!

Zdravé recepty, zdravé vaření a životní styl. Tisíce receptů zdarma. Co víme, sdílíme! :-)

Buďte první, kdo poděkuje za tento článek.

Komentáře

Krása. :)

Ukázat další komentáře

Vyzkoušejte také

Kapustičky “na zádíčka”

Tradiční úprava růžičkové kapusty, díky které si ji zamilujete!

Luxusní MINI bramboráčky z cukety – a bez mouky!

Chutnají jako klasické bramboráčky – dokonce možná ještě lépe! Nejlepší na nich je, že nejsou nasáknuté olejem, jsou lehké, výživné a mohou je i ti, ...

Japonský tofu sendvič Onigirazu

Nemůžete se rozhodnout, jestli si s sebou na svačinu udělat sushi, anebo sendvič? Udělejte si zdravý Sushi sendvič s křupavým tofu.
11
3

Jáhlová kaše s pečenou řepou a černou čočkou

Když se kouknete na ingredience asi nebudete mít chuť se do toho receptu pustit. Jedna porce a tolik věcí! Ale bez práce nejsou koláče a tahle kaše je fakt...