Domů > Magazín > Blog

Smažené rýžové nudle se zeleninou

Rychlovka na oběd do práce, školy a nebo třeba na večeři :-)

Postup

  1. Rýžové nudle namočíme na 30 minut do teplé vody, pak uvaříme asi 1-2 minuty. Zcedíme a propláchneme studenou vodou.
  2. Zelí nakrájíme na nudličky, cibuli na proužky, mrkev na sirčičky, brokolici na malé růžičky, pórek a jarní cibulku na kolečka.
  3. Na oleji zpěníme cibuli, posolíme a přidáme mrkev a krátce společně restujeme.
  4. Potom přidáme zelí, trochu sójové omáčky Shoyu, brokolici a pórek a stále mícháme a restujeme.
  5. Nakonec přidáme na kostičky nakrájený tempeh (tofu).
  6. V trošce horké vody rozmícháme Tahini a vlijeme do zeleninové směsi a společně restujeme.
  7. Vše restujeme tak dlouho, než zelenina trošku změkne (můžete i podlít trošičkou vody).
  8. Nakonec ochutíme umeoctem a shoyu a vmícháme uvařené rýžové nudle.
  9. Pokud máte rádi ostřejší chuť, přidejte ještě šťávu ze zázvoru.
  10. Do těstovin zamícháme jarní cibulku a posypeme praženými dýňovými semínky.

Praktické

A co dále? Blíží se čas na jarní detox!

Pokud vám po zimě chybí energie, trápí vás únava nebo máte kila navíc, pojďte s tím něco udělat. Nenecháme vás v tom a hážeme záchranné lano! 😊 Začínáme 8 týdenní Jarní očistu. Pročistíme tělo, zlepšíme jídelníček i postavu a zase bude dobře.

Zdravé recepty, zdravé vaření a životní styl. Tisíce receptů zdarma. Co víme, sdílíme! :-)

10 lidí už poděkovalo za článek.

Komentáře

jako z restaurace :-)

Dobré ráno,
tento recept nemá políčko “vytisknout” a tak mám prosbu – šlo by vložit? Děkuji:-)

Ukázat další komentáře

Mohlo by se vám líbit

140
67

Videopřání Jíme Jinak 2022 – Uspořádejme si myšlenky

Čtěte více na toho téma

Vyzkoušejte také

Salát s kuskusem, fazolemi a kopřivou

Kamarádka tomuto jídlu, které u nás ochutnala, říkala večeře pro sportovce. Rychle hotové, plné bílkovin, syté a přitom netlačí v břiše. Pro mě je to jedna...

Japonský tofu sendvič Onigirazu

Nemůžete se rozhodnout, jestli si s sebou na svačinu udělat sushi, anebo sendvič? Udělejte si zdravý Sushi sendvič s křupavým tofu.

Quinoové stir-fry

Stir-fry je naše nejoblíbenější jídlo, protože je rychle hotové, snadné, nevyžaduje příliš mnoho ingrediencí a je výborné.