Už i studie vědí, že uměle dozrávané čerstvé ovoce a zelenina, které dlouho cestuje, než se dostane do supermarketu, obsahuje minimum vitamínů. Není lepší si tedy kupovat mražené ovoce a zeleninu, anebo si ho sami zamrazit? Jaký je rozdíl z hlediska živin mezi čerstvou a mraženou potravinou - která je lepší? A co takhle ušetřit čas, zamrazit si uvařená jídla dopředu a pak si je ohřívat - je to vhodné? Co na toto téma říkají studie a co celostní medicína? Tyto otázky mě velmi zajímaly, tak jsem se jim rozhodla přijít na kloub. Přináším vám výsledky mého zkoumání, abyste už i vy měli jasno!

🔒 Přístupné členům Klubu Jíme Jinak

Klub Jíme Jinak

💕 Líbí se vám recepty a články, které tu čtete zdarma a bez reklam? Díky členům Klubu JJ je můžeme psát.

✨ Za podporu Klubákům dáváme prémiové materiály, jako je tento, videorecepty, jídelníčky, odborné materiály, poradnu a slevy na nákupy (knih, potravin, kurzů).

🍒 Oceňte naše mnohaleté úsilí a zvažte členství.

Co říkají o Klubu Jíme Jinak členové

Labarunka: Ahoj, členství jsem si koupila hned…recepty s videem jsou super, zvlášť pro mě jako začátečnici…Díky za tu práci, kterou odvádíte za nás a shrnujete veškeré poznatky a zkušenosti. Krásná práce.

Chci do Klubu
Zjistit více

🔒 Je zamčeno, i když jste s námi v partě? Přihlaste se. Nebo zkuste nápovědu.

4 komentáře. Jak to vidíte vy? Napište komentář.

  1. Zobrazit 4 komentáře
Předchozí článekOstružinový nepečený dort (bezlepkový)
Další článekBezinky – plody bezu v kuchyni