Domů > Zdravé recepty > Hlavní jídla > Zeleninová jídla

Červené fazole s čekankou

Uvařeno
bez lepku
sezóna podzim
sezóna zima

Vyzkoušejte tuto výbornou směs fazolí a čekanky, kterou skvěle doplňuje pečená dýně a pohanka. Určitě si pochutnáte.

Ingredience

Před třiceti lety měla dcera divný kašel. Byly jí dva roky a čekala nás drsná diagnóza – bronchiální astma. Pro...

Jak připravit pečenou dýni se směsí z fazolí a čekanky

  1. Uvařte pohanku, uvařenou pohanku ochuťte olivovým olejem, osolte a přidejte nasekanou pažitku. Dejte stranou.
  2. Uvařite fazole a dejte je stranou.
  3. Na pánev nalijte olej, přidejte nasekanou cibuli, černuchu, cajunské koření a osmahněte.
  4. Přidejte fazole i s trochou vody, ve které se vařily, chvíli poduste a ke konci varu přidejte nasekanou čekanku.
  5. Dýni nakrájejte na plátky, osolte, potřete česnekem a olejem a dejte do fritézy asi na 25 minut při teplotě 190°C.
  6. Naservírujte vše na talíř a posypejte pažitkou.

Praktické

  • Dýni můžete péci i v klasické troubě.
  • Na tento recept se skvěle hodí dýně máslová, kterou lze krájet na plátky.
  • Množství ingrediencí přizpůsobte počtu strávníků.

Obměna

  • Nelekněte se červené čekanky, klidně můžete koupit tu bílou belgickou.
  • Místo černuchy můžete použít klasický kmín, ovšem doporučuji černuchu koupit a použít.

Děti

  • Vhodné pro děti od 2 let, ale ubereme olej, sůl a koření.

PS: Jde hubnout a normálně jíst? Pojď to zjistit! 😁

Tisíce lidí s námi shodily 5 kg za 14 dní. Jak to? Máme totiž chutný hubnoucí jídelníček s výbornými recepty, videa, jemné cvičení - a živou podporu! Už za 2 týdny uvidíš výsledky. Mrkni na výzvu Hubneme do plavek a naskoč!

Ráda bych ukázala lidem, že veganská strava není jednotvárná, nudná a chudá, jak si bohužel mnoho lidí myslí. Jídlo pro mě má být zdravé a ne jednotvárné, skoro nemocniční. Mé recepty jsou určeny pro ty, kterým vaření z kvalitních ingrediencí, přináší radost, pro ty, co se nebojí experimentovat a chtějí poznat nové chutě, pro ty, pro ty co si rádi u sporáku hrají, pro ty co nepotřebují zasytit jen žaludek, pro ty co si najdou čas pro sebe i svojí rodinu a nebojí se do vaření investovat trochu času. Jste připraveni opustit vaší komfortní zónu?

32 lidí už poděkovalo za článek.

Buďte první, kdo napíše komentář

Vyzkoušejte také

Zapečený talíř

Chuťově vynikající a jednoduché jídlo. Jen navrstvíte jednotlivé vrstvy do formy, dáte do trouby a v mezičase si můžete připravit třeba chutný salátek.

Bezmasé dýňové lasagne: zcela bezlepkový recept

Máte rádi lasagne a chcete se stravovat zdravě? Vyzkoušejte tento recept na lasagne bez masa, vajec, mléka a lepku. Užijte si tuto zdravou zeleninovou verz...

Dušené zelí z jednoho hrnce

Rychlé, jednoduché a voňavé jídlo, skvělé k obilovinám, jehož příprava je snadná a téměř bez práce

Beluga na švestkách

Podzim se blíží a já si konečně začínám užívat jeho plodů a barev. Pokud máte rádi zajímavé a nezvyklé kontrasty chutí, určitě vyzkoušejte.

Pomerančová glazovaná cizrna

Jednoduchá, netradiční a velmi lahodná úprava cizrny, ve které se snoubí svěží chuť citrusů a pikantního koření.

Cordon bleu jinak

Pokrm inspirovaný klasickým Cordn bleu, ovšem zcela bez masa a dalších produktů živočišného původu, s nádherným krémovým vnitřkem a křupavou krustičkou.