Domů > Zdravé recepty > Hlavní jídla > Těstoviny

Špagety s daikonem, čínským zelím a řasou nori

Uvařeno
bez lepku
bez sóji
bez vajec

Pokud máte také rádi fusion recepty, vyzkoušejte tuhle čínsko – italskou dobrotu. Nebojte se v kuchyni experimentovat. V kuchyni, alespoň v té mé, neplatí žádný zákon, kromě jednoho. Musí to být dobré. A to tenhle recept splňuje.

Ingredience
2 porce
  • 160 g špaget
  • daikon
  • čerstvý zázvor
  • citrónová kůra z bio citrónu
  • čínské zelí
  • sůl
  • veganský parmazán
  • jarní cibulka
  • vločky řasy nori
  • olivový olej
  • gomasio

S Hankou jsme v kontaktu díky online kurzům už od jara. Ráda čtu její veselé komentáře a tenhle jsem...

Jak připravit daikonové špagety

  1. Dejte vařit vodu na těstoviny.
  2. Mezitím si připravte čínské zelí, nakrájejte ho na proužky. Spiralizérem připravte špagety z daikonu.
  3. Do pánve s olejem dejte zelí, daikon, pokropte trochou vody a chvilku povařte. Až bude zelí a daikon hotové, nastrouhejte na ně citrónovou kůru, posypte vločkami nori, přidejte šťávu vymačkanou z nastrouhaného zázvoru, nakrájenou jarní cibulku a posypejte veganským parmazánem.
  4. Po uvaření sceďte špagety, dejte do pánve na zeleninu, osolte, promíchejte a posypejte gomasiem.

Praktické

  • Veganský parmazán je připravovaný z mandlí, sezamových semínek, slunečnicových semínek a lahůdkového droždí.
  • Budete potřebovat spiralizér. Pokud nemáte, nakrájejte daikon na tenké dlouhé nudličky.
  • Pro verzi bez lepku použijte bezlepkové těstoviny (např. kukuřičné nebo rýžové).

Obměna

  • Můžete použít i jinou těstovinu.
  • Gomasio a vločky nori můžete vynechat.

Děti

  • Bezmasé špagety vhodné pro děti od 2 let, ale ubereme olej a sůl.

 

    PS: Jde hubnout a normálně jíst? Pojď to zjistit! 😁

    Tisíce lidí s námi shodily 5 kg za 14 dní. Jak to? Máme totiž chutný hubnoucí jídelníček s výbornými recepty, videa, jemné cvičení - a živou podporu! Už za 2 týdny uvidíš výsledky. Mrkni na výzvu Hubneme do plavek a naskoč!

    Ráda bych ukázala lidem, že veganská strava není jednotvárná, nudná a chudá, jak si bohužel mnoho lidí myslí. Jídlo pro mě má být zdravé a ne jednotvárné, skoro nemocniční. Mé recepty jsou určeny pro ty, kterým vaření z kvalitních ingrediencí, přináší radost, pro ty, co se nebojí experimentovat a chtějí poznat nové chutě, pro ty, pro ty co si rádi u sporáku hrají, pro ty co nepotřebují zasytit jen žaludek, pro ty co si najdou čas pro sebe i svojí rodinu a nebojí se do vaření investovat trochu času. Jste připraveni opustit vaší komfortní zónu?

    22 lidí už poděkovalo za článek.

    Buďte první, kdo napíše komentář

    Vyzkoušejte také

    Nudle s cuketou

    Krémová konzistence a chuť pepře je pro mě v této omáčce, do které využijte i přerostlejší cukety, neodolatelná. Zkuste a dejte vědět, jak chutnalo vám.

    Špalda a čočka na celerovém krému

    Typický podzimní a zimní recept, který dovede zahřát. Krémová konzistence a křupavá zelenina vám bude zaručeně chutnat.

    Paccheri s cuketou a bazalkovým olejem

    Další nápad, jak využít cuketu – jednoduchý a rychlý recept s vůní léta.

    Italský těstovinový salát

    Typicky letní recept na lahodný lehký salát, který vás v horku osvěží, ale i zasytí.

    Jarní krémové fusilli bez lepku

    Jaro je v plném proudu a kolem nás to všude kvete. Přeneste si jaro i na talíř a uvařte si toto chutné, barevné, jednoduché a variabilní jídlo, na kterém s...

    Fialový batát s černou čočkou a arašídovým dipem

    Lahodná kombinace pečených batátů a černé čočky vylepšená arašídovým dipem. Vyzkoušejte a dejte vědět, jak vám chutnalo.